Przeglądarka, z której korzystasz jest przestarzała.

Starsze przeglądarki internetowe takie jak Internet Explorer 6, 7 i 8 posiadają udokumentowane luki bezpieczeństwa, ograniczoną funkcjonalność oraz nie są zgodne z najnowszymi standardami.

Prosimy o zainstalowanie nowszej przeglądarki, która pozwoli Ci skorzystać z pełni możliwości oferowanych przez nasz portal, jak również znacznie ułatwi Ci przeglądanie internetu w przyszłości :)

Pobierz nowszą przeglądarkę:

Użytkownik
Aqua Lublin skończyło się razem z promocjami, teraz będą dopłacać jak do stadionu
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Wszystko oczywiście od dupy strony. Zamiast zrobić ceny przystosowane do lubelskich kieszeni i stworzyć kompleks godny zaufania (nie byłam tam jeszcze, ale słyszałam o wielu niedociągnięciach typu niskie ciśnienie wody w prysznicach i za mało prądu ;) to prawda?), to wywalają kupę kasy na sztuczny marketing.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aqua Lublin skończyło się razem z promocjami, teraz będą dopłacać jak do stadionu
Święta prawda, święta prawda...;-(((
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Którą rodzinę stać żeby zrobić sobie wypad rodzinny na basen....tego menadzera
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Kto ma być docelowym odbiorcą tej reklamy? Lubelska rodzina, którą przy obecnych cenach stać na wyjście do tego przybytku raz w miesiącu?
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Aqua Lublin skończyło się razem z promocjami, teraz będą dopłacać jak do stadionu
  g... prawda, 15 tyś ludzi odwiedza Aqua co miesiąc mimo braku promocyjnych cen
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
chłopak stąd z pewnością będzie większym wabikiem niż jakaś przebrzmiała gwiazdeczka obcokrajowiec z Europy czy USA
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja i moja rodzina chodzimy 2-3 razy w miesiącu. Są rodziny które stać na aquapark, nie róbcie dziadów z mieszkańców Lubelszczyzny.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Ja i moja rodzina chodzimy 2-3 razy w miesiącu. Są rodziny które stać na aquapark, nie róbcie dziadów z mieszkańców Lubelszczyzny.
  Okej,a powiedz mi, czy cena jest naprawdę adekwatna do jakości? Pytam bez złośliwości - jeszcze nie byłam, a słyszałam o wielu ubytkach, które mnie trochę zniechęcają. Słyszałam o niskim ciśneniu w prysznicach i o tym, że nie można podłączyć własnej suszarki (a długich włosów nie wyszuszę tym badziewiem zainstalowanym na pływalniach), że często nie działają różne atrakcje, itd... Powiedz mi, czy to prawda? 
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Z niecierpliwością czekam na informację ile straty przyniesie w bieżącym roku ten pomnik dumy władz Lublina.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
118 000 zł to prawie 10 000 normalnych biletów "tanie pływanie" i 13 000 ulgowych. Nie lepiej było rozdać te bilety np w szkołach, żeby ludzie poszli raz za darmo a potem zaczęli kupować bilety? Albo dodawać klientom do opłaconego biletu gratis w postaci darmowej wejściówki? To jest promocja zdrowia i obiektu. Przy całym szacunku dla Pana Czerniaka, mnie wisi co zachwala pan Czerniak.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
118 000 zł to prawie 10 000 normalnych biletów "tanie pływanie" i 13 000 ulgowych. Nie lepiej było rozdać te bilety np w szkołach, żeby ludzie poszli raz za darmo a potem zaczęli kupować bilety? Albo dodawać klientom do opłaconego biletu gratis w postaci darmowej wejściówki? To jest promocja zdrowia i obiektu. Przy całym szacunku dla Pana Czerniaka, mnie wisi co zachwala pan Czerniak.
  już widzę te dzikie tłumy które odwiedzają aqua po tym jak rozdano im najpierw pulę darmowych biletów   to jest Lublin a nie zachód Europy
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Okej,a powiedz mi, czy cena jest naprawdę adekwatna do jakości? Pytam bez złośliwości - jeszcze nie byłam, a słyszałam o wielu ubytkach, które mnie trochę zniechęcają. Słyszałam o niskim ciśneniu w prysznicach i o tym, że nie można podłączyć własnej suszarki (a długich włosów nie wyszuszę tym badziewiem zainstalowanym na pływalniach), że często nie działają różne atrakcje, itd... Powiedz mi, czy to prawda? 
  Ja jestem zadowolony. Marudy i narzekacze zawsze znajdą sobie powód do narzekań ale ja jestem bardzo zadowolony z usług jakie otrzymałem w cenie biletu.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
moze mnie ktoś oswiecic w jaki sposob ma mnie to zachęcic do korzystania z Aqua Lublin?   Nawet gdyby Phelpsa wzieli to nic to nie da... ze niby co majkel mowi ze idzcie plywac na aqua lublin i juz wszyscy leca?    Czerniak czy Phelps moga z powodzeniem reklamowac sprzet plywacki czy napoj izotoniczny, a nie basen, w ktorym nawet nogi nie zanurza.    Moga tez promowac sama dyscyplinie i zachecac do uprawiania tego sportu, nie tylko na Aqua Lublin.   POzdrawiam dzial marketingu            
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
mnie zachęcił :)))
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Nawet nie wiedziałem że mamy w mieście tylu speców od marketingu(chodzi mi o wybitnie eksperckie komentarze)
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
uważam, że to dobry pomysł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
uważam, że to dobry pomysł
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Smaga jak zwykle na tropie taniej sensacji. Na tego typka szkoda nawet klawiatury. No i co takiego strasznego się stało, że MOSiR się reklamuje? Śmieszna gazetka DW już sama nie wie do czego się doczepić, raz narzeka, że imprezy nie mają odpowiedniej reklamy a innym razem robią aferę z tego, że chłopak stąd, nomen omen świetny pływak, dostał parę zł za reklamę nowego, dopiero wchodzącego do świadomości mieszkańców, aquaparku.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
"zarządca Aqua Lublin uznaje ją za sukces" Nie tylko zarządca bo zachwyt imprezą zorganizowaną w Lublinie prezentują wszyscy, od prezesa Polskiego Związku Pływackiego, przez zawodników po samych widzów. Już są z resztą zapowiedzi, że to nie ostatnia impreza w Aqua Lublin.
Zgłoś do moderatora
Cytuj
Odpowiedz
Strona 1 z 3

Dodaj odpowiedź:

Przerwa techniczna ... ...